Výměna, vrácení a reklamace zboží
Výměna/vrácení zboží
Vrácení či výměna zakoupeného zboží na e-shopu www.powerslide.cz. Každý zákazník má právo na výměnu či vrácení zboží. V případě nespokojenosti lze zboží vrátit do 14 dnů od převzetí balíčku a to bez udání důvodu! V případě, že jste například vybrali špatnou velikost, je možné zboží vyměnit. Jak postupovat? Zašlete nám jej spolu s vyplněným formulářem pro vrácení/výměnu zboží na naši provozovnu. Výměnu zboží a následné zaslání zpět se budeme snažit vyřídit co nejrychleji. Při zasílání zboží zpět je potřeba dodržet určité podmínky:
-
zboží nesmí být poškozené či nijak opotřebené
-
zboží by mělo být kompletní (včetně příslušenství, obalu, návodu, atd.)
-
nezasílejte zboží na dobírku, takovýto balíček nemůžeme přijmout!
Postup při výměně/vrácení zboží:
-
vyplňte prosím formulář, který naleznete spolu s fakturou u zboží (formulář lze také stáhnout v dolní části stránky)
-
vyplněný a podepsaný formulář vložte do zásilky, ve které budete odesílat zboží
-
zásilku je potřeba dostatečně zabalit, aby nedošlo k poškození zboží během přepravy (zabalit včetně obalu výrobku)
-
spolu s reklamačním formulářem přiložte také kopii daňového dokladu (faktura)
-
zboží je třeba poslat vždy kompletní
-
zboží zašlete na adresu: Hejduksport s.r.o., Areál Vesna - U Elektrárny 306, 530 02 Čeperka
Reklamace zboží
Reklamace zboží na e-shopu www.powerslide.cz. V případě závady na zakoupeném zboží, má každý zákazník právo na reklamaci daného výrobku. Zboží zašlete spolu s reklamačním formulářem na naši provozovnu, kde bude předána/zaslána k posouzení. Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit co nejrychleji.
Postup při reklamaci zboží:
-
vyplňte prosím reklamační formulář, který naleznete spolu s fakturou u zboží (formulář lze také stáhnout v dolní části stránky)
-
vyplněný a podepsaný formulář vložte do zásilky, ve které budete odesílat reklamované zboží
-
zásilku je potřeba dostatečně zabalit, aby nedošlo k poškození reklamovaného zboží během přepravy (zabalit včetně obalu výrobku)
-
spolu s reklamačním formulářem přiložte také kopii daňového dokladu (faktura)
-
zboží je třeba poslat vždy kompletní (nelze zaslat pouze poškozenou část)
-
reklamované zboží zašlete na adresu: Hejduksport s.r.o., Areál Vesna - U Elektrárny 306, 530 02 Čeperka
- u zákazníků mimo ČR je (při vrácení peněz) třeba Název banky, SWIFT kód a IBAN!
Přijatá reklamace bude odborně posouzena a bude stanoven další postup. Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace vždy posuzuje výrobce nebo oprávněná osoba, která vydá písemné stanovisko k reklamaci. V případě oprávněné reklamace, bude kupujícímu zaslán opravený výrobek, nový kus nebo vrácena kupní cena. O výsledku reklamace Vás budeme informovat maximálně do 30 dní od přijetí zboží.

Máte nějaké dotazy? Kontaktujte nás.